دسته‌بندی نشده

راهنمای جنرال ارگانیک

راهنمای جنرال ارگانیک

برای راهنمایی جهت استفاده از پک کامل جنرال ارگانیک مطالبی را بصورت ساده و روان برای علاقه مندان میگزاریم تا از آن استفاده مفید را ببرند.

پک کامل شامل 8 عدد کود می باشد که دوعدد آن یعنی فلورای بایوترایو گرو و فلورای بایوترایو بلوم کودهای مادر و پایه بوده و باقی مکمل های آن می باشد.

1 – بایوترایو گرو

یک ترکیب خاص با فرمولاسیون ویژه جهت استفاده ساقه و برگ و ریشه گیاهان که از عصاره های گیاهی، عصاره جلبک دریایی،اسیدهای آمینه،عناصرریزمغذی،هیومیک اسید و ترکیبات مفید دیگر تشکیل شده است که نهایت رشد و کیفیت را در بر دارد.

این محصول پایه ارگانیک و حاوی کربن و ترکیبات آلی برای تغذیه میکرب های مفید خاک می باشد.

2 – بایوترایو بلوم

کودی بی نظیر که به گیاهان گلدار و بارده مواد مغذی ضروری را می دهد تا بتوانند شکوفه های بیشتر و باردهی طولانی تر و بهتری داشته باشند.

این کود گلدهی و میوه دهی حاوی عصاره های گیاهان مختلف و عصاره جلبک دریایی و مواد آلی می باشد که برای تغذیه ریشه و ساقه و برگ و گل و میکرب های خاک بسیار مفید هستند.

فرمولاسیون این کود دارای 2درصد نیتروژن،4درصد فسفر و 4درصد پتاسیم بهمراه تمام عناصر میکرو و منیزیم می باشد.

درصورتی که به دنبال یک کود گلدهی و باردهی ارگانیک هستید این محصول گزینه خوبی برای سیستم های بستر خاک بیرون و داخلی می باشد.همچنین صدرصد قابل استفاده در بسترهای کوکوپیت می باشد.

3 – بایومارین

جنرال ارگانیک بایو مارین(1لیتر)این محصول یک ترکیب خاص با عناصر 2 درصد نیتروژن ارگانیک ، 3درصد فسفروس اسید و 1 درصد اکسید پتاسیم ارگانیک می باشد.این کود از اسیدهای آمینه گیاهی و عصاره جلبک دریایی و فسفات پتاسیم تشکیل شده است.

بکارگیری این مکمل در کنار کودهای پایه باعث افزایش رشد و نمو و ریشه زایی و همچنین گلدهی و شکوفه دهی بالاتر شود.

وجود عناصر ریزمغذی و منیزیم و کلسیم اضافی نیز به بالارفتن جذب و اثر کمک دو چندان می کند.برخلاف کود اورجینال ، این محصول مهندسی معکوس شده پایه پروتئین حیوانی ندارد و صدرصد گیاهی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *