دسته‌بندی نشده

کودهای گیاهان آپارتمانی مزرعه شاد

کودهای گیاهان آپارتمانی مزرعه شاد

کودهای گیاهان آپارتمانی مزرعه شاد

کودهای گیاهان آپارتمانی مزرعه شاد مجموعه کامل از سه نوع کود بسیار با کیفیت برای دسته بندی های کلی گیاهان آپارتمانی است.

این دسته بندی ها شامل کود های زیر می باشد:

  • کود گیاهان آپارتمانی مخصوص رشد
  • کود گلهای گلدار آپارتمانی و زینتی
  • کود مخصوص کاکتوس و ساکولنت مزرعه شاد

در این مجموعه کلی به منظور سه هدف اصلی کود ها دسته بندی و تهیه شده اند .نخست محصول اول یعنی کود گیاهان آپارتمانی مخصوص رشد است که برای هدف گرفتند گیاهان سبز و رشد سریع و برگ زینتی می باشد.

این محصول دارای مقادیر مشابه از نیتروژن، فسفر و پتاسیم ،کلسیم، منیزیم، آهن، گوگرد و ریزمغذی محلول در آب است که برای سرعت بخشیدن به رشد گیاهان مناسب است.

برای استفاده راحت میتوان داخل گلدان های کوچک یک قاشق چایخوری بریزید و سپس به مقدار دلخواه آبیاری کنید. همچنین برای گلدان های بزرگ و متوسط میتوان تا 4 قاشق یا بیشتر ریخت و سپس آبیاری نمود.

راحتی استفاده از این محصولات در کاربرد راحت آن می باشد. زیرا نیاز به هیچ گونه پیمانه اندازه گیری نیست و نیازی به مخزن آبیاری هم ندارد و میتوان مستقیم داخل گلدان اول کود را تزریق کرد و سپس آبیاری را انجام داد.

برای گیاهانی مثل پتوس، سرخس ها، رونده ها و انواع مختلف همه گیاهان که دارای رشد و ظاهر سبز و بدون گل آنها مدنظر ماست کود گیاهان آپارتمانی رشد مزرعه شاد گزینه مناسبی است.این کود با لیبل زرد رنگ کاملا مشخص از بقیه می باشد.

محصول بعدی کود گیاهان گلدار مزرعه شاد است. این محصول با لیبل بنفش رنگ و یک کود کامل حاوی عناصر کامل درشت مغذی و ریزمغذی برای تغذیه گلهای زیبایی چون بنفشه آفریقایی، انواع رز، انواع شمعدانی و گیاهان درحال گلدهی هستند.

برای استفاده این محصول از روش کود قبل بهره برد.یعنی ابتدا داخل گلدان کود را ریخته و سپس آبیاری کنید. برای باغچه های کوچک از آب پاش استفاده کنید .

و برای باغچه های بزرگ کود را داخل یک ظرف نوشابه خالی ریخته و سپس دهانه بطری را سوراخ نموده و بطری را جلوی جریان آب بگذارید تا کود قطره قطره به داخل آب ریخته شده و همراه آب به باغچه منتقل شود.

کود بعدی محصول کود کاکتوس ها و ساکولنت ها مزرعه شاد می باشد. یک محصول با درصد عناصر عالی برای رشد و نمو آرام و قوی انواع گیاهان گوشتی و دیر رشد که نباید به آنها نیتروژن قوی برسد.

اگر تناسب نیتروژن مساوی یا بیشتر از فسفر و پتاسیم باشد باعث کشیده شدن و بد شکلی رشد کاکتوس ها و ساکولنت می شود. نسبت عناصر غذایی باید طوری باشد که رشد آرام باشد تا گیاه بتواند ساقه و برگ خود را آبدار و گوشتی کند و کشیده و باریک نشود.

برای استفاده این محصول می توانید از این محصول می توانید مانند کود های قبلی ابتدا یک قاشق چایخوری کود را داخل یک گلدان کوچک کاکتوس بریزید.

سپس گلدان را آبیاری کنید. برای گلدان های بزرگ و همچنین بزرگتر میتوانید بصورت دو قاشق و سه قاشق و تا 4 قاشق چایخوری بکار ببرید.

گلدان های کاکتوس را به صورت آبیاری از کف تغذیه نمایید. در زمستان به گلدان های خارج از منزل و در هوای آزاد اصلا آب ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *