دسته‌بندی نشده

گالری عکس هیدروپونیک مشتریان

گالری عکس هیدروپونیک مشتریان

در ادامه مسیر تصاویر قدیمی و جدید از انواع سیستم های هیدروپونیک مشتریان را بارگزاری می کنیم تا علاقه مندان به هیدروپونیک مشاهده کنند.سیستم های هیدروپونیک در ایران چون به صورت شرکتی و اماده وجود ندارند معمولا اکثرا افراد از سلیقه و حرفه خود برای ساخت و پیاده سازی استفاده میکنند.

انواع سیستم های لوله ای و بستر کوکوپیت و کشت عمیق معمولا پرطرفدارترین ها هستند.همچنین انواع سیستم های کلونر قلمه نیز از این مدل هستند.گیاهان مختلف نیز مورد کاشت قرار میکیرند.سبزیجات برگی و دارویی از جمله این گیاهان هستند.

تصاویری از گلخانه هیدروپونیک مشتری عزیزمان در شمال کشور که با سیستم کشت لوله ای و کلونر بسیار عالی مجهز شده است.این سیستم کاملا توسط ایشان ساخته شده است.

 

 

❇️✅سیستم زیبا و مرتب NFT پرورش گوجه فرنگی توسط مشتری عزیز فروشگاه در استان بوشهر که با کود گوجه فرنگی هیدروپونیک تغذیه شده است.این سیستم دارای مخزن صدلیتری و ۱۸مترمربع فضا و تعداد ۵۰بوته گوجه فرنگی بوده است.این سیستم در فضای باز پشت بام پیاده شده است.?

 

 

✅کاشت علوفه هیدروپونیک توسط آقای صداقتی از مشتریان محترم فروشگاه هپی فارم.تغذیه سیستم با محلول کوپر.این علوفه برای مصرف دامداری مورد استفاده قرار میگیرد✅

 

گلخانه تحقیقاتی و کشت پایان نامه مدرک دکتری یکی از مشتریان عزیز فروشگاه که کاشت گیاه سویا در بستر کوکوپیت و پرلیت انجام گرفت.این گیاه با مایع مخصوص تلقیح سویا که شامل باکتری های ریزوبیوم می باشد و کود هیدروپونیک کیت گلدهی از ابتدا تا پایان تغذیه شد.

عملکرد گیاهان مطلوب و باردهی به خوبی انجام شد و نتیجه و خروجی تحقیق کاملا مطلوب گزارش شد.

 

 

تصاویری از کشت سبزیجات و گلهای زینتی در منزل در بستر کوکوپیت و پرلیت و همچنین سیستم لوله ای کاشت گلهای زینتی در منزل که بسیار خوب و تمیز کار شده است.این سبزیجات و گیاهان با محلول هوگلند تغذیه شده اند.

تصاویری دیگر از گلخانه هیدروپونیک یکی از مشتریان عزیز که اول داخل فضای بسته و با نور مصنوعی و سپس داخل گلخانه کوچک کشت انجام شده است.تغذیه با کود پودری مخصوص کشت گوجه فرنگی انجام میشود.مرحله بعدی کشت با کود فلورای میتو و فلورای میکرو انجام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *